- Opublikowano: 17 listopad 2013
Wymagania rynku - obecnie, w warunkach silnej konkurencji, szeroko pojęte kompetencje sprzedażowe są kluczowe dla sukcesu rynkowego. Jest to dziedzina, w której istnieją jedynie dwa rozwiązania: wygrana lub przegrana. Niedostatki umiejętnościowe na różnych polach będą dostrzeżone natychmiast przez wymagającego i coraz lepiej poinformowanego Klienta. Sprzedaż jest procesem i o każdy jego element trzeba zadbać w równym stopniu – o to, co PRZED (przygotowanie), o to, co W TRAKCIE (kontakt z Klientem) i o to, co POTEM (Obsługa po-sprzedażowa). W niektórych branżach, największy % utraty Klientów jest spowodowany ich złą obsługą. |
Wymagania rynku - obecnie, w warunkach silnej konkurencji, szeroko pojęte kompetencje sprzedażowe są kluczowe dla sukcesu rynkowego. Jest to dziedzina, w której istnieją jedynie dwa rozwiązania: wygrana lub przegrana. Niedostatki umiejętnościowe na różnych polach będą dostrzeżone natychmiast przez wymagającego i coraz lepiej poinformowanego Klienta. Sprzedaż jest procesem i o każdy jego element trzeba zadbać w równym stopniu – o to, co PRZED (przygotowanie), o to, co W TRAKCIE (kontakt z Klientem) i o to, co POTEM (Obsługa po-sprzedażowa). W niektórych branżach, największy % utraty Klientów jest spowodowany ich złą obsługą. |
Nasza oferta szkoleń sprzedażowych składa się z następującej palety tematów:
Przygotowanie szkolenia - każdy projekt szkoleniowy z dziedziny sprzedażowej jest poprzedzony audytem obsługi klienta (relacji z klientami) i sprzedaży. Koncentrujemy się na trzech kluczowych obszarach: |
-
- Pracownicy Klienta (ich postawy, potencjał zawodowy, umiejętności i wartości), - Struktury (czy i w jaki sposób istniejące procedury, systemy i strategie wspierają projekty działań w Organizacji), - Otoczenie biznesowe (jakie są podstawowe wyzwania i cele biznesowe naszych Klientów oraz co o nich sądzą ich Klienci).
Ocena szkolenia – to element, który stosujemy na kilku poziomach: ocena uczestników, ocena ich przełożonych, ocena lidera projektu szkoleniowego, niekiedy – ta najbardziej surowa - ocena klientów. |