- Opublikowano: 17 listopad 2013
BADANIA OPINII PRACOWNIKÓW, w zależności od celów, które im się postawi, pomagają ocenić:
latest Running SneakersEntrainement NikeBADANIA OPINII PRACOWNIKÓW, w zależności od celów, które im się postawi, pomagają ocenić:
Rezultaty tych badań, jeśli zostaną dobrze wykorzystane, z powodzeniem przełożą się na jakość i rzetelność realizacji zadań/celów, poziom retencji pracowniczej i lojalności wobec Pracodawcy oraz jakości obsługi szeroko rozumianego Klienta, zarówno tego zewnętrznego, jak i wewnętrznego.
Naszą unikalną kompetencją są:
BADANIA EFEKTYWNOŚCI ORGANIZACYJNEJ Z PERSPEKTYWY KLUCZOWYCH GRUP PRACOWNIKÓW
(np. menedżerów i wybranych handlowców). |
Kiedy stosować?
- Idealne na czas szeroko rozumianego kryzysu i szukania obszarów efektywnych zmian,
- Konieczność zbudowania nowego modelu biznesowego,
- Potrzeba pobudzenia motywacji Załogi i jej ukierunkowanego uaktywnienia.
Przeprowadzane ekskluzywną metodą ustrukturyzowanych wywiadów indywidualnych, pozwolą:
Doświadczenie. Przeprowadziliśmy wiele tego typu badań dla Firm pochodzących z różnorodnych branż: przemysłowej, budowlanej, spożywczej, rolnej, usług rozrywkowych.