- Opublikowano: 17 listopad 2013
BADANIA OPINII KLIENTÓW w naszym rozumieniu mają kluczowe znaczenie dla budowania przewagi konkurencyjnej firmy. W dobie odkładania do lamusa konkurowania wyłącznie produktem lub jego ceną, badania opinii stają się nowoczesnym narzędziem marketingu relacyjnego i zwiększania sprzedaży nawet w warunkach kryzysu ekonomicznego. Ale jest jeden warunek: musi być spójność pomiędzy tym, co obiecuje MARKA, a tym, jak ta obietnica jest realizowana.
Running Sneakers StoreNike
BADANIA OPINII KLIENTÓW w naszym rozumieniu mają kluczowe znaczenie dla budowania przewagi konkurencyjnej firmy. W dobie odkładania do lamusa konkurowania wyłącznie produktem lub jego ceną, badania opinii stają się nowoczesnym narzędziem marketingu relacyjnego i zwiększania sprzedaży nawet w warunkach kryzysu ekonomicznego. Ale jest jeden warunek: musi być spójność pomiędzy tym, co obiecuje MARKA, a tym, jak ta obietnica jest realizowana.
Właśnie POMIAR TEJ ZGODNOŚCI POMIĘDZY OBIETNICĄ A JEJ REALIZACJĄ JEST NASZĄ SPECJALNOŚCIĄ.
Wyspecjalizowaliśmy się w badaniach w sektorze Klientów B2B. Stosujemy unikalną metodologię ekskluzywnych ustrukturyzowanych wywiadów indywidualnych.
- Dobra diagnoza -> dobre rozwiązania we właściwych obszarach, nakreślenie rozwiązań operacyjnych i biznesowych w obszarze działań wewnątrz i na zewnątrz Organizacji - Wstępna diagnoza przyczyn aktualnych i potencjalnych problemów – nakreślenie działań prewencyjnych i naprawczych - Potencjalny wzrost sprzedaży - Wzrost konkurencyjności Firmy na rynku - Poprawa zewnętrznego wizerunku Firmy - Budowanie podstaw dla dalszych rozwiązań systemowych (program „na jutro”) |
A oto jeden z przykładów wyników firmy po wykorzystaniu naszych badań (autentyczny wykres ewolucji sprzedaży - ze sprawozdania Zarządu badanej firmy):
(czas w skali miesięcznej)