- Opublikowano: 17 listopad 2013
-
Masz problem w organizacji, widzisz jego niekorzystne objawy i chciałbyś znaleźć jego rzeczywistą (a nie postrzeganą) przyczynę? Szukasz nowych obszarów efektywnych zmian i chciałbyś je wdrożyć z jak najlepszym skutkiem? Chcesz zbudować nowy model biznesowy, dopasowany do aktualnych potrzeb rynku? Chcesz zaangażować Załogę i Klientów w proces doskonalenia Organizacji, docenić ich wartość, ukierunkować ich aktywność?
Na te wszystkie pytania może dać doskonałą odpowiedź audyt efektywności organizacyjnej z perspektywy klienta wewnętrznego i zewnętrznego.
jordan Sneakersロングコート コーデ メンズ特集!重厚なシルエットの着こなし&おすすめアイテムを紹介 , メンズファッションメディア
Na te wszystkie pytania może dać doskonałą odpowiedź audyt efektywności organizacyjnej z perspektywy klienta wewnętrznego i zewnętrznego. Porównanie tych dwóch „światów”, wiedza, na ile są zbieżne, daje nam doskonały materiał do przygotowania nowych i niezwykle skutecznych działań, bo u obydwu stron buduje poczucie wpływu na bieżącą rzeczywistość i przyszłość. A to rodzi motywację do świadomych i głębokich zmian – bez lęku i obaw.
Audyt jest prowadzony unikalną metodą wywiadów indywidualnych z kluczowymi grupami klienckimi wg specjalnie przygotowanego scenariusza. Dlatego rzetelność, waga pozyskanych informacji, a tym samym wnioski i przyszłe korzyści są nie do przecenienia.
Efektem audytu może okazać się potrzeba doskonalenia umiejętności lub rozmowa coachingowa. Chętnie pomożemy, bo dzięki badaniom będziemy czuć się ekspertami, w zakresie rozwijania:
- - Kompetencji menedżerskich
- - Kompetencji sprzedażowych i obsługi klienta
- - Szkoleń specjalistycznych, m.in. zarządzania projektami
Więcej informacji na ten temat znajdziecie Państwo w naszych artykułach oraz w części DORADZTWO PERSONALNE -> Badania opinii Pracowników i Klientów, Szkolenia